Hlavní menu

Co je pro me Hismaraton? Mnoho let budovana znacka [ více ... ]

[novinky] Letní dovoUheráci 2021
Napsal Štěpuch v 06 úno : 21:00
Paráda, La Saume čirá nádhera !!!

Napsal Tom v 23 led : 21:43
Bomba, super a navíc jste to dobře podrtili.

[novinky] ŽULA KAM SE PODÍVÁŠ

Členů: 1197, nejnovější: Olda
Hledat Horolezecký oddíl Vrchoviny
Anketa

Kterého zvířete se cestou do skal bojíš nejvíc?

Klíště

Úraz

Z Čech až na Konec Světa
Dája, Čtvrtek 05 dubna 2007 - 23:08:40 // Komentáře:12

Je tu drobný článek o našem zájezdu do teplých krajin... Kdyby se někomu zdálo, že se vyhýbáme některým tématům a fotky také nejsou nic moc. Je to zřejmě proto, že kdybychom všecko zveřejnili hned, tak by nemohly vzniknout články další… V nich se pokusíme poodhalit některé zajímavosti detailněji.  Takže se pohodlně usaďte, otevřete si lahvinku portského a termostat nastavte cca na +2°C. To jen proto, aby jste alespoň na chvíli sálali tu pohodovou zájezdovou atmosféru...

David (Dája)
Petr, Pátek 23 března 2007 - 15:46:20 // Komentáře:7

thumb_david00.jpg Po delší odmlce se vracíme k oblíbené rubrice stránek HOVRCH, rozhovorům se členy oddílu. Tentokrát jsme si vyměnili úlohy a před jeho cestou do Španělska jsme vyzpovídali autora doposud publikovaných rozhovorů - Davida.
David je členem oddílu od roku 2001, svým talentem a soustavným tréninkem se propracoval na jedno z předních míst mezi současnými lezci oddílu. Svůj svalový fond pro letní sezonu si vozí ze zimních (tříměsíčních!) zájezdů do Španělska. Jeho nadšení a zápal pro lezení jsou motivací pro všechny začínající lezce – o tom by mohl vyprávět Lukáš!!
Svými osobitými vtípky a „dětskou“ upřímností dokáže dovést k nepříčetnosti i zaryté pohodáře – o tom by mohl vyprávět kde kdo z nás!!

Úrazy prstů ruky
e107, Úterý 20 března 2007 - 23:58:47 // Komentáře:3

book.gif Od předsedy jsem získal dokument popisující léčbu a rehabilitaci po úrazech prstů ruky při sportovním lezení. Najdete jej v sekci download.

SOUTĚŽ - Sedmé kolo
Dája, Pondělí 05 března 2007 - 16:40:38 // Komentáře:7

sout.jpg Máme tu sedmé kolo. Minule zněla správná odpověď Evropa-Česká Republika-Sloup (v Moravském Krasu). Správně odpověděli pouze Ruda, Předseda a Kačka. Předpokládám, že za mě Marťánek alespoň jednou umeje nádobí a proto se pokusím, aby jste ji moc neutekli :-) Todle kolo je drsný a každý kdo správně odpoví mě brutálně překvapí.

TATRY I 24.2. - 25.2.2007
Hanka, Pondělí 26 února 2007 - 21:21:07 // Komentáře:3

thumb_obr_4.jpg Po měsících těšení, nepříznivém počasí a několika nečekaných nemocech v původně pětičlenném družstvu vyrážíme nakonec jen ve dvou.

V pátek těsně před odjezdem ještě měníme původní plán (přejít z Hrebienku na Teryho chatu a pak přes Priečne sedlo na Zbojnickou chatu a dále popř. ještě pokračovat na Sliezsky dom) a rozhodujeme se vyrazit na Hrebienok, dále pokračovat na Zbojnickou a podle podmínek a času přejít přes Prielom na Sliezsky dom a v neděli se popř. pokusit o Gerlach.

Aktualizovaný průvodce HISu
e107, Pondělí 05 února 2007 - 18:26:39 // Komentáře:5

popis_cest_his.png Lukáš Hojný nedávno aktualizoval průvodce HISu. S jeho tištěnou podobu se setkáte na jaře na info tabuli přímo v HISu. Už teď si jej ale lze prohlédnout příma no našich stránkách v sekci HIS - místní skalky -> Průvodce, kde je zjednodušená verze rozdělená do pěti stránek.

Noční výstup na Bystrou
misha, Pátek 02 února 2007 - 10:52:49 // Komentáře:4

thumb_bystra.jpg, aneb medvědům do náruče!

Jednoho večera kamarády napadl šílený nápad. Vypravíme se na Bystrou! V noci! Dlouho jsem se zdráhal. Nakonec mě přesvědčil Honza, neboť nechtěl jít beze mě. Prý se bojí medvědů a já,podle něj, pořád povídám, takže medvědi se leknou a utečou.

Výstup roku 2006
e107, Středa 24 ledna 2007 - 18:14:45 // Komentáře:3

Už po sedmé proběhlo hodnocení prestižní oddílové soutěže o "výstup roku". Každý člen oddílu má možnost předložit dva své nejhodnotnější výstupy vylezené v předešlém roce, které formou tajného bodování hodnotí přítomní členové oddílu (viz.pravidla soutěže). Do soutěže bylo navrženo 20 výstupů, ze kterých se do bodování dostalo 14 výstupů!! Z velice vyrovnaného bodování nakonec výrazně odskočil Tomáš Lorenc s cestou Citová investice.

Srbsko, otevíráme skalní sezónu 2007
webmaster-Jíra, Pondělí 02 dubna 2007 - 17:47:05 // Komentáře:13

Zdar všem,

když budete mít chuť, můžete mrknout na pár fotek v galerii "Srbsko, otevíráme skalní sezónu 2007", jak to šlo Krpcovi, Houbovi a Trondovi....
Mějte se fajn!

Autor Kuba

SOUTĚŽ - Osmé kolo
Dája, Pátek 23 března 2007 - 09:45:57 // Komentáře:5

sout.jpgMinule zněla správná odpověď Evropa-Itálie-Crepe De Oucera. Správně odpověděli: Ruda a Předseda. Jestli, si na to jméno nevzpoměl ani Žabža, tak mám radost. Já to věděl jen díky mému deníčku. Pro usnadnění… V další oblasti možná právě vegetíme ? A protože jsme na cestě domů, posílejde správné odpovědi zase na Dája

[ Číst dále... ]

Jak jsme si vryli kus Itálie do srdce i auta
Katka, Úterý 06 března 2007 - 09:58:18 // Komentáře:5

italie00.jpg Po přečtení Lukášova článku a jelikož jsem se ve čtvrtek ráno plná dojmů vrátila taky ze svého prvního velkého lezení nemůžu odolat a nenapsat o tom.

Výstup roku 2006
Petr, Středa 28 února 2007 - 16:57:47 // Komentáře:12

vr002_small.jpg Ještě jednou se vracím k oddílové soutěži o „výstup roku“ a přináším slíbené fotografie vítězné cesty. Jak si jistě všichni pamatujete, zvítězil Tomáš Lorenc s cestou „Citová investice“ IXb PP (Stěna za mýtinou, Ostaš).

Poprvé na skále
e107, Neděle 11 února 2007 - 18:31:31 // Komentáře:13

cgrim_poprve01.jpg Tento týden byl náročný. Ruda byl zavalen prací, já pendloval služebně mezi Prahou a Brnem a spánek žádný a Luki se staral o nemocnou manželku. Prostě sme toho měli hodně a těšili se na víkend, jak se pořádně odreagujem. Ruda objednal na sobotu sluníčko, Luki vybral oblast (Suché skály) a já se připravoval psychicky. V noci sem se budil nervozitou. Zdálo se mi, že mi kluci ujeli, že se mi nevejde všechno do batohu, že sem zapoměl sedák, že se mi rozpadly lezečky ...

SOUTĚŽ - Šesté kolo
Dája, Neděle 04 února 2007 - 22:16:15 // Komentáře:7

sout.jpgMáme tu šesté kolo. Minule zněla správná odpověď Evropa-Francie-Turbia. Správně odpověděli a nenaletěli na Monaco: Ruda, Dydy, Předseda. Protože si zrovna nejspíš vegetím někde, kde neumějí česky ani kváknou, stýská se mi po domově. Připravil jsem si na vás něco lehoučkého. Na této oblasti je super, že je hrozně blízko parkoviště : - )

Sölden 2007
Petr, Úterý 30 ledna 2007 - 09:05:03 // Komentáře:1

thumb_solden07_03.jpg Druhý týden v lednu jsme odjeli na lyžařské soustředění do rakouských Alp. Tou dobou v Čechách panovaly spíše jarní teploty a ani po příjezdu do Alp to moc optimisticky nevypadalo! Na okolních kopcích sice nějaký sníh byl, ale v údolích se mezi zbytky sněhu zelenala tráva! V Söldenu jsme už ale viděli, že je vyhráno. Sice to vypadalo dost komicky, ale po městě si to tu podupávali lidé v lyžákách a s lyžemi.

Lezecké závody pro základku
Petr, Pátek 19 ledna 2007 - 08:47:22 // Komentáře:1

zavody_deti_06_small.jpg V prosinci loňského roku uspořádal Horolezecký oddíl Vrchoviny lezecké závody pro žáky základní školy Komenského.

Závody proběhly v rámci sportovní soutěže „Novoměstský Dolomitman“, kterou žáci školy v průběhu měsíců září až prosince plnili. Soutěž zahrnovala pět disciplín: jízda na kánoi, orientační závod, lezení, horské kolo a plavání. Soutěžila trojčlenná družstva ve dvou věkových kategoriích.