|
Komentáře: 2995
| Čéče mě se naopak lajna líbila a připadá mě, že nesmí na žádný další akci chybět. Jen bude Lajnystická sekce muset vydat manuál jak se mají lidé chovat když je na lajně člověk. Kolemjdoucí dělali fakt kraviny, škubou s lajnou, ( jako kdyby někdo horolezci škubnul za lano ) stojej poblíž nebo nechají děti lézt přímo pod lajnystou, (stejný jako stál pod horolezcem který ná cvaklý první nýt) a je dobrý přecházet lajnu za lajnystou nikoliv před ním, neb to začátečníky děsně rozhází... Je to asi tím, že si většina lidí neuvědomuje jak je ta lajna napnutá a jak nečekaně a daleko dokáže člověka katapultovat. Přece si nebudou jednotlivé sekce házet klacky pod nohy , mě taky nebavěj opřený MTB o stromy, nebo ty hovínka od čoklů uprostřed komunikačních zón, ale nejsme snad v praze ne ;-) Jako uznávám že to může někomu vadit, ale na dospěláckej maraton ji tam šoupnem určitě zase :-O |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 02 říj : 09:08
| Lajna je sice dobrá, ale všechny problémy, co popisuješ vznikly blbým umístěním. Při takovým počtu lidí je přepůlení nejvytíženější zóny hisu lajnou dost problematický a pak se takovejm věcem nevyhneš.... |
|
Komentáře: 956
| jo dík Lojgiči... já jsem měl tuhle poznámku už ráno, ale asi jsem tomu nerozuměl :-( Hold správce HISu je správce HISu :-)) |
|
Komentáře: 2995
| Ale jasny, jenze jiny misto nemame, ta sedumdesatka je podle me jeste vic vo hubu nez ta ctyrycitka neb pretina cestu hned na zacatku louky? Ty moje povzdechy nebyly k nahodnejm pripadum kdy o to nekdo brinkne, tech bylo minimum, ale k tem kdy se delaj naschvaly a fakt me prislo ze si hodne lidi neuvedomuje ze to muze byt o hubu... |
|
Komentáře: 539
| No Davide, je opravdu překvapivé, že na dětském HISmaratonu se vyskytne tolik lidí kteří si neuvědomují jak je nebezpečné se pohybovat v blízkosti natažené 40 m lajny ..... neuvěřitelný. A anvíc s ní neodborně manipulují i přes to, že byla natažená na tak odlehlém místě kam vlastně ani nikdo nepoučený neměl přístup :-))) |
|
Komentáře: 2995
| asi blbe ctes, nebo to neumim vysvetlit... skus se na lajnu postavit a rekni svejm detem at si u tebe hrajou, ja ti s ni pak skubnu. Pote muzem pokracovat v diskusi, neb asi lepe pochopis co sem chtel rict... |
|
Komentáře: 539
| Já o koze ty o voze, Ti naznačuju abys nenatahoval lajnu přes cestu a ty mi vysvětluješ jak je nebezpečný když ti s ní někdo lomcuje .... |
|
Komentáře: 2995
| Hmm jenze oproti natazeny lajne by se tam nasly i nebezpecnejsi mista, nehlidanej pristav nebo fakt o hubu lanovka kde se deti sejmavaly jak na bezicim pase. Zatimco u lajny vznikalo nejvic nebezpecnejch situaci kvuli blbosti mnohych. Kdyz des po lajne a pet deti se bavi tim jak pod tebou podbihaj a rodice se tim taky bavej tak moc dobre nevim co na to slusnyho rict... Takze sem si vydedukoval ze asi neznalost... Tvoji logikou by si pred podobnejma akcema rozebiral houpacku demontoval lanovku a nakonec zakazal lezeni ze s tim je spojeny nejaky potencialni riziko ;-) |
|
Komentáře: 539
| To není moje logika, to je tvoje logika .... co se do mě navážíš, jsem jen vyjádřil názor! Jestli máš problém s lanovkou nebo přístavem, taky máš možnost se k tomu vyjádřit .... O nebezpečnosti lajny tu píšeš ty, já do teď ani nevěděl , že je to nějak pro ostatní nebezpečné, mě jen štvalo že byla natažená přes cestu ... |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Sry, chlapáci, zastávám názor Lukiho a Petra, že při masových akcích natahovat lajnu přes přístupovou cestu je truchu divný. V postatě sis o problém s bezpečností Dájo řekl. Jen já jsem podlézal lajnu za dobu konání při cestě do auta, zpět a při hlídání dětí odhadem 20x a pokud jsem viděl joudu který to tam natáhl a zrovna šel po lajně, rád jsem s ní zaklepal:-) |
|
Komentáře: 2995
| Ja zase reagoval na hlasovaci moznosti procez posledni nebyla z me dilny... Je to vec poradatele a kdyz ji tam Petr priste chtit nebude tak ji tam nikdo napinat nemuze. Ale pac to byla na detskem maratonu podle me nejlepsi atrakce tak bude i na dospelackem neb do toho trosku kecat muzu ;-) to ze sis nejakeho nebezpeci vsimnul az po mem komentari potvrzuje muj obecne neznalostni predpoklad a verim ze priste jiz nebude souziti s lajnysty tak rizikove... |
|
Komentáře: 539
| Aha , no když jí tam Petr chtěl .... . Hele Davide a fakt se nenajde jiné místo kde by se dala natáhnout ???? |
|
Komentáře: 956
| Takže jsem právě rozhodl, že pokud se nenajde jiné odlehlejší místo, tak se při příštím ročníku natahovat nebude, a je to;-) Taky bych jí tam rád měl, ale fakticky jinde. |
|
Komentáře: 2995
| no a abych tu diskusi Rudo ale i ostatni zakoncil tak se jen vracim na zacatek a opakuji, ze kdyby se vam postestilo ze vam s lajnou nekdo pri chuzi zaklepe tak by ste to pravdepodobne jiz nikdy v budoucnu nikomu nedelali neb by ste tusili co to muze necekaneho s clovekem provedst. je to opravdu daleko horsi nez kdyz vam pri lezeni nekdo skubne s lanem v rajbase... Otazka instalace ci neinstalce lajny je problem z jineho soudku a vase pripominky plne chapu... |
|
Komentáře: 2995
| Jine misto sme hledali a nenasli... Jedina dve mista kam podle nas jde lajna upinat znate. Obe protinaji cestu... Proto sme taky tolik smutnili po ztracenem dopravim kuzelu. |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Však jsem se taky na začátku přízpěvku omluvil a dobrovolně se přiznal k tak dementnímu chování, jako je klepání Dájovi s lajnou když na ní jde. Nikomu jinému jsem to nedělal a dělat nebudu:-), slibuji. |
|
Komentáře: 539
| Ok, je to problém z jiného soudku, ale právě o tomto soudku tu celou dobu diskutujem. Samozřejmě asi všichni chápem, že klepat s lajnou, když naní někdo je asi nebude zrovna košer, ale proč teda lidi provokovat tím, že jim tu lajnu natáhneš přes cestu ???? Fakt nechápu. Samozřejmě až se bude v HISu konat slackline fest, asi s lajnou nikdo klepat nebude i kdyby vedla z kadibudky, přes ohniště až kvám domů ..... |
|
Komentáře: 2995
| Luki ale to by ho musel nekdo poradat a ty to asi nebudes ;-) kdyz sme to tahali tak sme o tehdle potencialnich problemech vedeli a dohoda byla ze kdyz to bude fakt prekazet tak to sundame o coz nikdo nepozadal... Takze z myho pohledu odskouseno v realu a vy aspon mate duvod ke klaboseni ne? :-))) |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 23 bře : 10:13
| Bu,bu,bu,bu,bu:-D |
|
Komentáře: 539
| No jsem jen chtěl říct, že na takové akci asi bude víc zasvěcených do lajnové problematiky než na dětském HISmaratonu ... .víš ? Né že bych to chtěl pořádat, to ti všechny moje příspěvky musím vysvětlovat :-))))) |
|
Komentáře: 2995
| Fuj sem se leknul Skalicaku, ale aspon nejaka afera a hovrch nam pekne ozil :-))) |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 02 říj : 09:08
| Podle úhlu pohledu navrhuju dvě řešení pro příště:
1. Všichni účastníci akce budou řádně poučeni o chování v blízkosti lajny. Podepíší protokol o provedeném školení. Vyčlení se 4 nejmohutnější členové oddílu, kteří obdrží pásku "pořadatel" a budou v době konání dohlížet na chování účastníků. Prohřešky budou potrestány pokutou 10.000 Kč a doživotním zákazem návštěvy HISu (bez rozdílu věku a pohlaví). Přístupová cesta se vyřeší nadchodem, podchodem nebo přívozem.
2. lajna se nebude v době konání masových akcí natahovat |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 23 bře : 10:13
| Ozil, ale chce to klid a nohy v teple na tak ozehave tema.:-D |
|
Komentáře: 334
Registrovaný: 24 bře : 21:16
| Po tom co jsem si přečetl předešlou diskusi už se mě snad ani v HISU lajna natahovat nechce aby si na mě někdo neukazoval prstem se slovy:to je ten gauner co nás šikanoval na maratónu :).Jestli to někoho prudilo měl nás s tím poslat do háje hned (to jsem od nikoho neslyšel ani muk)a nemuseli jsme to tu teď hloupě propírat....Ahój kamarádi |
|
Komentáře: 2995
| Jarine vpoho Lojgič je stejně proti lajně jen proto že tam večer při parbě zapoměl auto a pak ho musel jít brzo ráno posouvat ;-))) |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Ale lajnisti, kamarádi, my nepropíráme lajnu jako takovou, ta nám nevadí, ale nápad natáhnout ji na tak příhodné místo, které vůbec nikomu nevadilo, nepřekáželo, neomezovalo a bylo nebezbečné z vašeho pohledu. Přečti si Jaryne první přízpěvek Dáji této diskuze a proč vlastně začla. Prostě se nesmíte divit, že se něco takového děje, když je na louce cca 150 lidí a z toho 50 dětí a lajna je natažena přes přístupovou cestu. Příště si tam lajnu klidně natáhněte znova, ale potom ať Dája nepíše tak ukřivděné přízpěvky, na které ostatní pouze reagují a diky čemuž diskuze začla. Ještě by to mohli vyřešit světla jak na křižovatce, zelená pro lajnysty=můžou jít (bezpečně), červená chodci stát, a počkat až se světla přepnou:-)) Lajně zdar. |
|
Komentáře: 222
Registrovaný: 05 říj : 18:43
| Hele, neberte si to všichni tak osobně. Lajna nikomu nevadí, jen prostě tentokrát byla ve špatný čas na špatným místě. Dětské závody by se bez ní asi obešly, ne? Tak si to všichni přestaňte brát hned osobně a čtěte to trochu s nadhledem ;-) |
|
Komentáře: 2995
| Ja nepsal ukrivdeny prispevky sem jen psal ze tim ze si lidi neuvedomujou co ta lajna dokaze a delaj blbosti, tak si koledujou o pruser. To nebylo ukrivdeny ale osveta! Diskuse zacala kvuli poslednimu bodu ankety... To ze si nekdo uriznul hlavu o lajnu je jeho blbost, me se to teda nestalo a naopak sem zazil u lanovky na vlastni kuzi dve neprijemny situace presto ze sem daval bacha... Muj prispevek chtel rict ze by taky lidi meli trosku premejslet, coz se vas desne dotklo a radsi chcete jit cestou eliminace rizik, ovsem na to vam rikam ze by ste meli zacit jinde nez u lajny ... Myslim ze nam ta vlna odporu za to ze donesem vcelku drahou lajnu a riskujem ze ji nejakej degen znici nestoji a rozhodne nemame potrebu ji cpat nekam kde o to neni zajem. |
|
Komentáře: 539
| To je furt dokola .... o koze, o voze .....o koze, o voze .....o koze, o voze ..... :-)))))
Jo hele jaště upřesni, který z nás je degen, aby si to někdo nevyložil špatně. |
|
Komentáře: 2995
| Konkretniho degena nemam dokonce ani o rudoj sem netusil kdyby se nepriznal. Proste se vehementne branite priznat ze lajna byla jediny misto kde dospelaci i deti delali veci, ktery kdyby delali u jakekoliv jine cinnosti tak kazdej rekne ze sou debilove... Nevim jestli je degen dite nebo rodic kterej ho necha behat pod chodicim lajnystou, urcite je degen ten kdo te sejme skubnutim za lajnu a ulta dement je ten kdo to udela kdyz pod tebou pobihaj ty deti... |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Dájo, máš naprostou pravdu v tom, že by lidi měli trochu víc přemýšlet, proto se zamyslíme a pokusíme se najít rozumné východisko pro příště, aby v Hisu čtyřiceti metrová lajna mohla být a splňovat tvé i naše připomínky. Jde pouze o jiné umístění. Rizikové je to hlavně pro vás lajnysty a máme strach o vaše zdraví, co bychom bez vás kamarádi dělali? :-)) |
|
Komentáře: 539
| hele v tomhle s tebou plně souhlasím ...lajna byla jediny misto kde dospelaci i deti delali veci, ktery kdyby delali u jakekoliv jine cinnosti tak kazdej rekne ze sou debilove... jsem to furt jak DEBIL musel podlézat :-))))) |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Každej kdo na lajnu šáhnul, když ji podlízal, přelézal, s kočárkem, s kolem, s batohem na zádech, dítětem v náručí ať se přizná, teď hned a ať vám pracka upadne degeni:-) |
|
Komentáře: 273
Registrovaný: 08 čen : 13:59
| Lajna byla super, dětem se to líbilo a o to podle mého u dětského dne šlo, ne? Umístění nešťastné, ale bohužel jediné :-( Je ovšem hlavně na těch kteří tomu rozumí, aby předcházeli nebezpečí a to tím, že po lajně nechodí, když se v HISu pohybuje 60 dětí! Jestli to dobře chápu a na vlastní oči jsem i viděl, tak k nejnebezpečnějším situacím docházelo, když po lajně chodili dospělí zdatni lajnysté a škodili jim ať už chtěně, nebo nechtěně malé děti, z čehož vyplívá, že při dětském dnu by se mělo upustit od vrcholového lajnování a nechat to pouze dětem, které stejně vždy rodiče při chůzi po lajně drželi za ruku. Jediná výjimka by snad byla nějaká exibice a pak je potřeba zajistit bezpečí pro Dáju a spol. Prostě a jednoduše, stejně jako bylo zakázáno lezení pro ostatní veřejnost (krom dětí) tak by měli být zakázány i ostatní aktivity, kde se střetává svět dospělých a dětí, protože děti neuhlídáš, ikdyby ses posral a když je uhlídáš, tak ti už nikdy nepřijdou, protože do lágru se nikomu dvakrát nechce. Lajnu, lanovku, a všechny atrakce určitě příště jo, jen během dětskýho dne musíme zapomenout na vlastní sebezdokonalování a máme se věnovat dětem! |
|
Komentáře: 2995
| Hele to ze te nekdo sejme dopadne vetsinou necim natazenym, vykloubenym, nebo narizlim viz Dan, rekl bych i ze to je proste riziko takoveto cinnosti na hromadnejch akcich, ale ty deti ktery pod tebou nechaj rodice behat z tech ses na nervy a nemas sanci pripadnymu padu zabranit no a kdyz ti s tim nekdo pumuze tak myslim ze uz prave nejde jen o lajnystu... Byla to zkouska a Petra sme se ptali jestli ji tam mame vzit a rekl ze jo, rano byl prakvapenej kam ze ji to tahame ale jiny misto proste nemame a ani nemame chut to resit. Kdyz myslite ze se tam na detskej maraton nehodi tak tam nebude a svet se nezbori se treba vymysli do priste jina atrakce... |
|
Komentáře: 2995
| Jo asi mas frdasi pravdu a nejde s tebou nez ouplne souhlasit, jen u ty lanovky bych asi vyznacil nejaky ochranny pasmo a prelanovani reky dal na jine misto. Z myho pohledu to uz byl prehlcenej dopravni uzel... |
|
Komentáře: 956
| Už toho nechte... myslel jsem, že to Frďasův komentář pěkně uzavře, ale nestihl jsem to napsat dřív než Dája připíše další, takže tímto bych to utzavřel!! To se fakt už nedá číst, věnujte se nějaké smysluplnější činnosti! |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 23 bře : 10:13
| TADY nejde o lajnu,jde o to, že když s tím někdo škubne a pod lajnystou bude děcko, tak může děcko zabít a sebe zmrzačit. A bude uplně jedno,kde ta lajna bude, děti jsou hravy stejně tam půjdou aŤ už ze zvědavosti, nebo že tam je jeho rodič či malý kamarád. Dájoš mluví o bezpečnosti, kdežto vy o tom, že se vám nechce ohýbat hřbet pod lajnou. Jasně že v tomto místě lidi budou chodit a věřím, že si toho byl Dajoš i Jaryn vědomi, když to natahovali. tady jde o to že příjdou nevychovanci (veliké procento i dospělých)a začnou s tím drbat,když je lajnysta na lajně. Ptám se proč? Další věc je, že vážně za celou dobu maratonu nikdo nepřišel říct: ,, Hele chlapi tady ta lajna překáží, dejte to jinam´´ Naopak lidi chodili a zkoušeli to, jen se některý chovali jak zvířata a o to tu jde. A už tuhle bláznivou diskuzi o H...ě ukončete |
|
Komentáře: 2995
| Skalicaku co se navazis mezi stary paprdy !!! Je ty ses me zastal :-))) tak sorac a dik :-))) Ne vazne si myslim ze je Frdasuv komentar urcite nejvystiznejsi ze vseho co sme tu sesmolili. Vytesat do opuky a ukoncit tim prestrelku, peace |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Dětský His maratón byla naprosto fantastická a povedená akce s pohledu dospěláka i dětí a klobouk dolů před pořadateli, kteří udělali kus perfektní práce. Nedovedu si představit, že by se tato diskuze vedla už tam a myslím si, že si všichni uvědomovali, že by pouze kazila atmosféru dne. Proto se připomínky probírají až po konání akcí, aby se příště vychytali mouchy a eliminovali se rizika a našli vhodná řešení. Ale je pravda, že je to spíše k půllitru či sedmičce. |
|
Komentáře: 539
| Hele mi nepříjde ta diskuze o h...ě, konečně tu začínají padat konstruktivní návrhy:
- lajna ano, ale jinde - vrcholoví lajnysti ne - lajnu jen pro děti - dětskou lanovku vymezit páskou ( taky mi to přišlo o hubu) - lanovku přes řeku jinam ( aby se nakřížila s dětskou)
... si to nikdo neberte osobně |
|
Komentáře: 2995
| O tom ze byl child maraton naprosto super zadna, todle beru spis jako technickou diskusi co priste dokonaleji, lepe a bezpecneji...
Lajnu jinde mas pod psim vinem, dalsi dve mista znas a pro treti alternativu neni vule, jak z duvodu toho ze mame lajnu uzpusobenou prave na tydle mista a nenici se nam tak napinanim, tak z duvodu ze vhodne stromy jinde nejsou a zakopavat kul hluboko do zeme jen kvuli maratonu opravdu neplanujem... Tak uz to prestan fur papouskovat dokola ;-) |
|
Komentáře: 273
Registrovaný: 08 čen : 13:59
| Správně, atrakce byly super. Pro příště šechny jen a pouze pro děti bez výhrad a některé stanoviště posunout tak aby se napřekrývali. Je to jednou jasné, jak se něco rozvýjí, a to se dá říci o všech našich akcích, tak se holt musíme stále přzpůsobovat novým problémům, které to přináší :-( Já jsem pyšnej na oddíl, kterej dělá tolik krásnejch a hodnotnejch akcí pro veřejnost a bylo by dobré v tom pokračovat. Pořadatelům pomáhat, radit a neodrazovat, je málo blbců, kteří to vydrží dlouho :-) |
|
Komentáře: 956
| Diskuse je potřeba, to je jasné.. poznatky jsou trefné a příště, při tak velkém množství lidiček, i nutné!! O některých jsem věděl, na některé jste mě navedli diskusí. Nějak jsem neměl čas v samotný den všechno sledovat. Takže díky, díky za ně a pokud vás ještě něco napadne, tak sem s tím;-) ...ale trochu méně emotivně než dosud:-)) |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Neboj Frďasi, Dája vydrží hodně a dlouho:-)), zeptej se Maťánka:-)) |
|
Komentáře: 2995
| voe myslel určitě Petra !!! |
|
Komentáře: 380
Registrovaný: 22 zář : 23:27
| Aha, tak Petr prej vydrží hodně a dlouho, zeptej se Marťánka:-)) |
|
Komentáře: 273
Registrovaný: 08 čen : 13:59
| Myslel jsem všechny, kteří se snaží dělat něco pro ostatní. A nejen hlavní pořadatele, ale i ostatní, kteří jim bez doprošovaní pomáhají. |
|
Komentáře: 124
Registrovaný: 02 říj : 09:08
| Jééé to mě baví :-))) |
|
Komentáře: 2995
| Mě taky :-)) |
|
Komentáře: 63
Registrovaný: 09 čen : 12:00
| akce to byla paradni, diky Vam vsem poradatelum a "ucinkujicim" a dalsim pomahacum. Perfektne zvladnuty !!! Osobne me prijemne prekvapil pocet lidi pohybujicich se po HISu, coz rozhodne znamena neusnout na vavrinech :-) a do priste organizaci vytunit a i v tehle diskusi zminovane detaily vylepsit. SUPER a diky. Este, ze se HIS neustale zvetsuje :-) |
|